Mit takar a szállítási és csomagolási költség?
Egy webáruház vásárló számára sok kérdés merülhet fel, mielőtt rendelését leadná. Szeretnénk ezek megválaszolásában segíteni, ezért most bepillatás nyújtunk Önnek a webáruházunk kulisszái mögé.
Amikor csak a szállítási költséget nézi valaki a webáruházban, akkor legtöbször fel sem merül benne, hogy mennyi munka és anyag kell ahhoz, hogy egy megrendelt csomag a vevőhöz jusson. Pedig a szállítás mellett fontos feladat a csomagolás is. Ezért szeretnénk ezt is bemutatni, hogy át tudja látni a csomagolási költségeket is.
Először is a megrendelt termékek összeszedéséhez kell egy kolléga, aki a raktárból összegyűjti a megrendelt fűszereket (munkabér + járulék). Majd ezután azokat gondosan becsomagolja, hogy a szállítás során ne sérüljenek meg. Ráadásul a webáruházunkban jópár üveges termék is van, amit különösen gondosan kell csomagolni (buborékos fólia, nikecell költsége). Ezután még a dobozba (doboz ára) tett termékeket még térkitöltővel körbe kell venni, hogy a szállítás során azok ne tudjanak lötyögni, egymáshoz ütődni. Ezután történik meg a csomag lezárása (ragasztószalag ára). Ezután kerül fel a a címke a szállítási adatokkal (nyomtatási költség).
Így egy átlagos megrendelés csomagolási ideje 10-20 perc is lehet. És mivel a lehető legnagyobb gondossággal kezeljük vásárlóink megrendelését, ezért csomagolóanyagokból is erős, tartós megoldásokat használunk. Kollégáink munkáját pedig kiemelten megbecsüljük és megfizetjük, természetesen a járulékokkal együtt.
És miután minden rendben, a megrendelés hiánytalanul és korrektül be van csomagolva, ezeket a csomagokat adott esetben el kell vinnünk a feladási pontra. És ugye az mindenkinek világos, hogy a szállító autók mivel működnek (üzemanyag költség) és azokat bizony emberek vezetik, aki fizetést kapnak a munkájukért.
És erre jön rá az a díj, amit a szállító cégeknek fizetünk azért, hogy a megrendelést kiszállítsák bármilyen magyarországi címre, vagy csomagautómatába. Egyszóval mivel a fűszerek, fűszerkeverékek ára nem magas, ezért ezeket a felmerülő költségeket nem akarjuk a termékek árába beépíteni. Persze mi is örülnénk, ha alacsonyabb lehetne az összes szállítással, csomagolással kapcsolatos költség, de ahhoz meg meg kellene emelni a termékek árát.