Jól tudjuk, hogy egy webáruházas megrendelés esetén számtalan kérdés merül fel. Szeretnénk, ha ezekre a kérdésekre Ön minél előbb megkaphatná a választ. Ezért összegyűjtöttük egy csokorba a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Kérjük olvassa át, és bizonyára megtalálja közöttük a kérdésére a választ.
Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?A webáruházunkban megrendelt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz.
|
|
Hogyan tudom kifizetni a webáruház megrendelésemet?A Fűszeráruházban megrendelni kívánt termékeket, fűszereket többféle módon is kifizetheti. Ezek: utánvéttel, bankkártyás fizetéssel, futáros kiszállításnál bankkártyával. Ezekről részletesen ITT OLVASHAT
|
Honnét tudom, hogy a megrendelésem beérkezett?Megrendelésének fogadását több alkalommal is jelezzük Önnek. Megrendelése után egy azonnali visszaigazolást küldünk Önnek. A kiszállítással kapcsolatosan is több alkalommal tájékoztatjuk, hogy minden szükséges információt megkapjon.
|
Ha szükséges, tudom a megrendelésemet módosítani?Amennyiben menet közben rájött, hogy változtatni szeretne megrendelésén, a csomag feladása előtt azt is egyszerűen megteheti. Ehhez elég keresnie kollégáinkat munkaidőben ELÉRHETŐSÉGEINKEN. Akár emailben, akár telefonon jelzi igényét, minden esetben segítünk Önnek, ha a csomag még nem került feladásra.
|
|
Mennyi idő alatt jön meg a megrendelés futáros kiszállítás esetén?A webáruházunkban található termékek legnagyobb része raktáron van. Azonban előfordulhat, hogy pár termék esetén átmeneti hiány van, hiszen ezek a különleges fűszerek, szószok és egyéb élelmiszerek a világ minden részéről, hosszú úton érkeznek meg. Az esetleges hiányról kollégáink minden esetben telefonon egyeztetnek Önnel.
|
Személyesen át tudom-e venni a csomagot Budapesten?Igen, személyes lehetőség már megoldott Budapesten. Részletek >>
|
|
Ha előre szeretnék fizetni, mit kell tennem?Amennyiben megrendelését előre szeretné fizetni, kérjük megrendelésekor a fizetésnél válassza a Bankkártyás fizetés megrendeléskor a SimplePay rendszerén keresztül. Ekkor a rendszer átirányítja a bank fizetési oldalára, ahol biztonságosan fizethet bankkártyájával. |
GLS futárral házhozrendelésnél hogyan tudok fizetni?Az utánvéttel megrendelt csomagok árát a futárszolgálatnál készpénzzel, vagy akár bankkártyával is ki tudja egyenlíteni. |
|
Mi történik akkor, ha a csomag sérülten érkezik?A megrendelt fűszereket, egyéb élelmiszereket minden esetben gondosan becsomagoljuk, hogy megvédjük a szállítás viszonttagságaitő. Azonban néha előfordul, hogy a csomag útközben mégis megsérül. Amennyiben ezt átvételkor észleli, minden esetben kérje a futárt, hogy a sérülésről vegyen fel jegyzőkönyvet. Ez alapján tudunk reklamálni a szállító cégnek.
|
Ha meggondoltam magam az átvétel után és nincs szükségem a termékekre, mit tudok tenni?Amennyiben átvétel után mégis úgy dönt, hogy nincsen szüksége a megrendelt és bontatlan fűszerre vagy egyéb élelmiszerre, kérjük jelezze felénk 8 napon belül a rendeles@fuszeraruhaz.hu címen. Egyeztetés után küldje vissza részünkre a terméket, és mi 100 %-ban visszatérítjük Önnek az árát. |