TOP termékek

Akciós termékek

Közösségi oldalak

facebook

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Gyakori kérdések

Jól tudjuk, hogy egy webáruházas megrendelés esetén számtalan kérdés merül fel. Szeretnénk, ha ezekre a kérdésekre Ön minél előbb megkaphatná a választ. Ezért összegyűjtöttük egy csokorba a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Kérjük olvassa át, és bizonyára megtalálja közöttük a kérdésére a választ.

 

Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?

A webáruházunkban megrendelt  termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. 

 

  

Hogyan tudom kifizetni a webáruház megrendelésemet?

A Fűszeráruházban megrendelni kívánt termékeket, fűszereket többféle módon is kifizetheti. Ezek: utánvéttel, bankkártyás fizetéssel, futáros kiszállításnál bankkártyával. Ezekről részletesen ITT OLVASHAT

 

 

Honnét tudom, hogy a megrendelésem beérkezett?

Megrendelésének fogadását több alkalommal is jelezzük Önnek. Megrendelése után egy azonnali visszaigazolást küldünk Önnek. 

A kiszállítással kapcsolatosan is több alkalommal tájékoztatjuk, hogy minden szükséges információt megkapjon.

 

Ha szükséges, tudom a megrendelésemet módosítani?

Amennyiben menet közben rájött, hogy változtatni szeretne megrendelésén, a csomag feladása előtt azt is egyszerűen megteheti.

Ehhez elég keresnie kollégáinkat munkaidőben ELÉRHETŐSÉGEINKEN. Akár emailben, akár telefonon jelzi igényét, minden esetben segítünk Önnek, ha a csomag még nem került feladásra.

 

 

Mennyi idő alatt jön meg a megrendelés futáros kiszállítás esetén?

A webáruházunkban található termékek legnagyobb része raktáron van. Azonban előfordulhat, hogy pár termék esetén átmeneti hiány van, hiszen ezek a különleges fűszerek, szószok és egyéb élelmiszerek a világ minden részéről, hosszú úton érkeznek meg.

Az esetleges hiányról kollégáink minden esetben telefonon egyeztetnek Önnel.

 

Személyesen át tudom-e venni a csomagot Budapesten?

Ez a lehetőség még nem működik, dolgozunk a megoldáson. 

 

Ha előre szeretnék fizetni, mit kell tennem?

Amennyiben megrendelését előre szeretné fizetni, kérjük megrendelésekor a fizetésnél válassza a Bankkártyás fizetés megrendeléskor a SimplePay rendszerén keresztül.  Ekkor  a rendszer átirányítja a bank fizetési oldalára, ahol biztonságosan fizethet bankkártyájával. 

GLS futárral házhozrendelésnél hogyan tudok fizetni?

Az utánvéttel megrendelt csomagok árát a futárszolgálatnál készpénzzel, vagy akár bankkártyával is ki tudja egyenlíteni. 

Mi történik akkor, ha  a csomag sérülten érkezik?

A megrendelt fűszereket, egyéb élelmiszereket minden esetben gondosan becsomagoljuk, hogy megvédjük a szállítás viszonttagságaitő. Azonban néha előfordul, hogy a csomag útközben mégis megsérül. 

Amennyiben ezt átvételkor észleli, minden esetben kérje a futárt, hogy a sérülésről vegyen fel jegyzőkönyvet. Ez alapján tudunk reklamálni a szállító cégnek.

 

Ha meggondoltam magam az átvétel után és nincs szükségem a termékekre, mit tudok tenni?

Amennyiben átvétel után mégis úgy dönt, hogy nincsen szüksége a megrendelt és bontatlan fűszerre vagy egyéb élelmiszerre, kérjük jelezze felénk 8 napon belül a rendeles@fuszeraruhaz.hu címen.

Egyeztetés után küldje vissza részünkre a terméket, és mi 100 %-ban visszatérítjük Önnek az árát.